Doctoral theses
Current Record: 22 of 70
|
|||||||
Identifier | 000385089 | ||||||
Title | Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο | ||||||
Alternative Title | Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level | ||||||
Author | Βασαρμίδου, Δέσποινα | ||||||
Thesis advisor | Ι. Σπαντιδάκης | ||||||
Reviewer | Ε. Βασιλάκη | ||||||
Reviewer | Ε. Σκούρτου | ||||||
Language | Greek | ||||||
Subject | Argumentative text/writing | ||||||
Metacognitive knowledge-skills | |||||||
Multiple Intelligence Theory | |||||||
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing | |||||||
Writing self-image | |||||||
Writing skills | |||||||
Επιχειρηματολογική γραφή | |||||||
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης | |||||||
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου | |||||||
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες | |||||||
Συγγραφικές δεξιότητες | |||||||
Συγγραφική αυτο-εικόνα | |||||||
Issue date | 2014 | ||||||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Primary education--Doctoral theses | ||||||
Type of Work--Doctoral theses | |||||||
Permanent Link | https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/b/2/metadata-dlib-1403513057-920978-30045.tkl | ||||||
Views | 607 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |