Your browser does not support JavaScript!

Doctoral theses

Current Record: 22 of 70

Back to Results Previous page
Next page
Add to Basket
[Add to Basket]
Identifier 000385089
Title Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο
Alternative Title Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level
Author Βασαρμίδου, Δέσποινα
Thesis advisor Ι. Σπαντιδάκης
Reviewer Ε. Βασιλάκη
Reviewer Ε. Σκούρτου
Language Greek
Subject Argumentative text/writing
Metacognitive knowledge-skills
Multiple Intelligence Theory
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing
Writing self-image
Writing skills
Επιχειρηματολογική γραφή
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες
Συγγραφικές δεξιότητες
Συγγραφική αυτο-εικόνα
Issue date 2014
Collection   School/Department--School of Education--Department of Primary education--Doctoral theses
  Type of Work--Doctoral theses
Permanent Link https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/b/2/metadata-dlib-1403513057-920978-30045.tkl Bookmark and Share
Views 607

Digital Documents
No preview available

Download document
View document
Views : 177