Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Μαυρομούστακου"
Και Συγγραφέας="Ήβη"
Τρέχουσα Εγγραφή: 6515 από 6695
|
Κωδικός Πόρου |
000445635 |
Τίτλος |
Σχολική συμπληρωματική Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, για την εκμάθηση της εισαγωγής των Ομηρικών Επών (Α και Β Γυμνασίου) |
Άλλος τίτλος |
Additional Distance learning education : design, development and evaluation of interactive material with the method of distance learning, for learning the introduction of the Homeric Epics (A and B Gymnasium) |
Σύμβουλος διατριβής
|
Καψάλη, Μαριάνθη
|
Επιλέξτε τιμή
|
Χατζηδάκη Ασπασία
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Καρβούνης Λάμπρος
Κιουλάνης Σπύρος
|
Περίληψη |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις δυνατότητες και την αξιοποίηση της συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, αφορά στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στην αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, με την ονομασία Chamilo Lab, βασισμένο στη μέθοδο της ΕξΑΕ για το γνωστικό αντικείμενο της εισαγωγής των Ομηρικών επών, μάθημα της Α΄και Β΄ Γυμνασίου. Σκοπός του εκπαιδευτικού υλικού είναι η συμπληρωματική ενίσχυση της δια ζώσης διδασκαλίας, με τον εκπαιδευτικό να καλείται να αξιοποιήσει το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό καθοδηγώντας τους μαθητές να το χρησιμοποιούν εξ αποστάσεως από το σπίτι μέσω του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή, προκειμένου να κατανοήσουν αλλά και να αναζητήσουν αυτόνομα τη νέα γνώση για την εμπέδωση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου. Οι διδακτικές ενότητες του υλικού δομούνται στα εξής βήματα (υποχρεωτικά και προαιρετικά): 1. Στοχοθετώ, 2. Προβληματίζομαι, 3. Μελετώ, 4. Αναζητώ, 5. Εξασκούμαι, 6. Αυτοαξιολογούμαι και 7. Παίζω. Συγκεκριμένα το 6ο βήμα, Αυτοαξιολογούμαι, αποτελείται από 6 επιμέρους βήματα που ενεργοποιούν το μαθητή να αποκτήσει τον έλεγχο της προόδου του και να βελτιώσεις τις επιδόσεις τους με τους εξής τρόπους: 1). ορίζοντας το χρονοδιάγραμμα της μελέτης του, 2). θέτοντας νέους στόχους πέραν των διδασκόμενων, 3). κρατώντας σημειώσεις, 4). αξιολογώντας τις επιδόσεις του στις δραστηριότητες, 5). κατατάσσοντας τους στόχους του σε κλίμακα διαβάθμισης και 6). εξάγοντας το οργανόγραμμά του, προκειμένου να αξιολογήσει την πρόοδό του. Στόχος του εκπαιδευτικού υλικού αποτελεί η ενεργή εμπλοκή του εκπαιδευόμενου στη μαθησιακή του πορεία, στην αυτό-βελτίωση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων του. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 32 πτυχιούχοι φιλόλογοι, που ανέλαβαν να αποτιμήσουν το εκπαιδευτικό υλικό, ελέγχοντάς το και συμπληρώνοντας δυο ερωτηματολόγια, Ingressum (Εισόδου) και Exitum (Εξόδου) με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το εκπαιδευτικό υλικό Chamilo Lab μπορεί να βελτιώσει τις εμπειρίες μάθησης και να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να αυτοστοχαστούν, να αυτοαξιολογήσουν την πρόοδό τους και να αυτορυθμίσουν την μελέτη τους.
|
Φυσική περιγραφή |
127 σ. : εικ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Complementary distance teaching |
|
Distance learning material |
|
Self-assessment |
|
Self-improvement |
|
Self-reflection |
|
Self-regulation |
|
Αυτοαξιολόγηση |
|
Αυτοβελτίωση |
|
Αυτορύθμιση |
|
Αυτοστοχασμός |
|
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό |
|
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/8/4/metadata-dlib-1644306187-548022-575.tkl
|
Εμφανίσεις |
637 |