![](/gfx/header_en.jpg)
Home
Collections
Type of Work
Post-graduate theses
Post-graduate theses
Current Record: 4788 of 6579
|
|||||||
Identifier | 000390521 | ||||||
Title | Σύγκριση ανάμεσα σε κοινωνικογνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις ως προς την ποιότητα γραπτού λόγου, την αναγνωστική κατανόηση και τη μετάγνωση σε μαθητές/τριες της Ε' τάξης του δημοτικού σχολείου. | ||||||
Author | Γιαννουλάκη, Τριανταφυλλιά Ε | ||||||
Thesis advisor | Ι. Σπαντιδάκης | ||||||
Reviewer | Ε. Βασιλάκη | ||||||
Reviewer | Α. Μουζάκη | ||||||
Language | Greek | ||||||
Subject | Cognitive education | ||||||
Socio-cognitive and sociocultural approaches | |||||||
Text gernes | |||||||
Γνωσιακή μαθητεία | |||||||
Κειμενικά είδη | |||||||
Κοινωνικογνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις | |||||||
Issue date | 2014 | ||||||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Primary education--Post-graduate theses | ||||||
Type of Work--Post-graduate theses | |||||||
Permanent Link |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/4/6/metadata-dlib-1424862382-953101-28831.tkl![]() ![]() |
||||||
Views | 433 |
Digital Documents | |
---|---|
![]() |
Download document |