Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 9 από 6644

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000466337
Τίτλος Mistakes were made; design patterns for error feedback in virtual reality training simulations in a no-code authoring tool
Άλλος τίτλος Mistakes were made; μοτίβα σχεδιασμού για αντροφοδότηση σφαλμάτων σε εκπαιδευτικές προσομοιώσεις εικονικής πραγματικότητας με την χρήση συγγραφικού εργαλείου χωρίς την χρήση κώδικα
Συγγραφέας Φιλιππίδης, Αχιλλέας Χ.
Σύμβουλος διατριβής Παπαγιαννάκης, Γεώργιος
Μέλος κριτικής επιτροπής Στεφανίδης, Κωνσταντίνος
Γραμμένος, Δημήτριος
Περίληψη Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στην νευροεπιστήμη, οι τέσσερις μηχανισμοί που επιδρούν σημαντικά στην ικανότητα μάθησης του εγκεφάλου είναι η προσοχή, η ενεργή συμμετοχή, η ανατροφοδότηση των σφαλμάτων και η εμπέδωση. Κατά συνέπεια, η ανατροφοδότηση των σφαλμάτων στους εκπαιδευόμενους είναι ένας κρίσιμος μηχανισμός που ενισχύει την αποτελεσματικότητα στη μάθηση. Σε εκπαιδευτικές προσομοιώσεις εικονικής πραγματικότητας η ανατροφοδότηση σφαλμάτων συνηθως υλοποιείται κατά περίπτωση και χωρίς προκαθορισμένους κανόνες. Ως εκ τούτου, κάθε υλοποίηση είναι προσαρμοσμένη στις εξειδικευμένες απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης προσομοίωσης, χωρίς να υπάρχει ένα τυποποιημένο πλαίσιο ή μία μεθοδολογία, γεγονός που καθιστά την αποτελεσματικότητα και τη συνέπεια της ανατροφοδότησης σφάλματος να διαφοροποιείται ευρέως μεταξύ των διαφόρων προγραμμάτων εκπαίδευσης εικονικής πραγματικότητας. Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής αναπτύχθηκαν αλγόριθμοι ανατροφοδότησης σφαλμάτων σε μορφή σχεδιαστικών προτύπων λογισμικου εικονικής πραγματικότητας. Κάθε ένα από τα προτεινόμενα πέντε σχεδιαστικά πρότυπα λογισμικού βασίζονται σε τουλάχιστον μία από τις τρεις ενεργές ανθρώπινες αισθήσεις εντός του εικονικού κόσμου, την απτική, την οπτική και την ακουστική, με στόχο την απόδοση διαισθητικής και εμβυθιστικής ανατροφοδότησης σφαλμάτων με ακρίβεια. Επιπλέον, η διατριβή παρουσιάζει μια μεθοδολογία για την καταγραφή σημαντικών αισθητηριακών δεδομένων από τον χρήστη κατά την εσφαλμένη του αλληλεπίδραση, όπως η εστίαση του βλέμματος, η θέση του χρήστη στον εικονικό κόσμο, και το αντικείμενο με το οποίο αλληλεπίδρούσε την στιγμή του λανθασμένου χειρισμού. Μέσω μιας καινοτόμου διεπαφής χρήστη, προσαρμοσμένη σε ένα σύστημα ανάπτυξης προσομοιώσεων εικονικής πραγματικότητας χωρίς κώδικα, ο δημιουργός του εικονικού σεναρίου εκπαίδευσης έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει και να οπτικοποιεί τα προαναφερθέντα δεδομένα του χρήστη. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα διατριβή παρέχει μια καινοτόμο μέθοδο οπτικοποίησης της ανατροφοδότησης των σφαλμάτων, βασισμένη σε νοητικούς χάρτες, στους οποίους συνοψίζονται όλοι οι εσφαλμένοι χειρισμοί του χρήστη κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της εκπαιδευτικής προσομοίωσης, τα σημεία εστίασης του βλέμματος του, τη θέση του κατά την πρόκληση ενός λανθασμένου χειρισμού, καθώς και τα σχετικά δεδομένα αλληλεπίδρασης με κάθε διαδραστικό αντικείμενο.
Φυσική περιγραφή viii, 90 σ. : σχεδ., πιν., εικ. (μερ. εγχρ.) ; 30 εκ.
Γλώσσα Αγγλικά
Θέμα Computer graphics
How humans learn
Software design patterns
Training scenarions
Γραφικά υπολογιστών
Πως μαθαίνουν οι άνθρωποι
Ημερομηνία έκδοσης 2024-07-26
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/6/d/8/metadata-dlib-1721734076-214827-4263.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 2

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1