Αρχική Συλλογές Τύπος Εργασίας Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Μπριασούλης" Και Συγγραφέας="Γεώργιος"
Τρέχουσα Εγγραφή: 4828 από 6553
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000417545 | ||||||
Τίτλος | Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | ||||||
Άλλος τίτλος | The role of fairy tales in children's education and development and their receptions process: case studies of mothers, fathers and their children (boys and girls) aged 7-8 and 11-12 years old based on selected fairy tales of Hans Christian Andersen | ||||||
Συγγραφέας | Τσαγκαράκη, Μαριλένα | ||||||
Σύμβουλος διατριβής |
Καραΐσκου, Μαρία
Πουρκός, Μάριος |
||||||
Περίληψη |
|
||||||
Φυσική περιγραφή | 189 σ. : εικ., πίν. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Case study | ||||||
Children's development | |||||||
Education | |||||||
Fairy tale | |||||||
Hans Christian Andersen | |||||||
Inconclusive fairy tale's end | |||||||
Lived experience | |||||||
Parental influence | |||||||
Qualitative research methods | |||||||
Reception processes | |||||||
Ανάπτυξη των παιδιών | |||||||
Ανοιχτό τέλος του παραμυθιού | |||||||
Βίωμα | |||||||
Διαδικασίες πρόσληψης | |||||||
Μελέτη περίπτωσης | |||||||
Οικογενειακή επιρροή | |||||||
Παραμύθι | |||||||
Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας | |||||||
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2017 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση | https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/6/6/metadata-dlib-1535538764-44746-31354.tkl | ||||||
Εμφανίσεις | 361 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |