Αρχική Συλλογές Τύπος Εργασίας Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Νικολακάκης" Και Συγγραφέας="Γεώργιος"
Τρέχουσα Εγγραφή: 5164 από 6695
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000399233 | ||||||
http:// | |||||||
Τίτλος | Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού | ||||||
Άλλος τίτλος | The effect of an intervention program with visual-verbal and social-procedural facilities on the quality of written speech, metacognition and anxiety levels of C Grade students-authors | ||||||
Συγγραφέας | Γάκη, Ειρήνη | ||||||
Σύμβουλος διατριβής | Ιωάννης Σπαντιδάκης | ||||||
Φυσική περιγραφή | 581 σ. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Anxiety | ||||||
Metacognition | |||||||
Procedural facilities | |||||||
Άγχος | |||||||
Διαδικαστικές διευκολύνσεις | |||||||
Διδακτική παρέμβαση | |||||||
Μετάγνωση | |||||||
Ποιότητα γραπτού λόγου | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2015 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση | https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/b/a/metadata-dlib-1454676722-667203-25293.tkl | ||||||
Εμφανίσεις | 890 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |