Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συλλογές    Τύπος Εργασίας    Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης  

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 6546 από 6625

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448893
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση ολοκληρωμένου elearning περιβάλλοντος με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και χρήση ΤΠΕ : για την επιμόρφωσης Δημοσίων Υπαλλήλων με θέμα: “Θεσμικό πλαίσιο, αρχές λειτουργίας, έκδοση και χρήση Ψηφιακών υπογραφών σε ηλεκτρονικά έγγραφα”
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of an integrated elearning environment with the method of distance education and use of ICT, for the training of Civil Servants on: "Institutional framework, principles of operation, issuance and use of digital signatures in electronic documents"
Συγγραφέας Κουρκουνάκης, Ιωάννης
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, εφαρμόζοντας την μεθοδολογία της εξ αποστάσεων εκπαίδευσης σε ένα eLearning περιβάλλον, για την επιμόρφωση δημοσίων υπαλλήλων με θέμα «Θεσμικό πλαίσιο, αρχές λειτουργίας, έκδοση και χρήση Ψηφιακών υπογραφών σε ηλεκτρονικά έγγραφα». Στην έρευνα συμμετείχαν τρεις (3) κριτικοί αναγνώστες, ειδικοί στην ΕξΑΕ και τριάντα έξι (36) δημόσιοι υπάλληλοι (ΔΥΠ), οι οποίοι κατόπιν επαφής τους με το ΕΥ κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγια ειδικά σχεδιασμένα ώστε η αποτίμηση να γίνει με την μεθοδολογία της μεικτής έρευνας με ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά. Στο πλαίσιο της αποτίμησης γίνεται διερεύνηση θεμάτων που αφορούν την ποιότητα, εμφάνιση, ευχρηστία και αποτελεσματικότητα του ΕΥ, καθώς επίσης τον εντοπισμό δυνατών και αδύναμων στοιχείων του. Επίσης διερευνώνται οι απόψεις των επιμορφούμενων για τα μαθησιακά αποτελέσματα και το ενδεχόμενο χρήσης του ΕΥ ως βάση για επιμόρφωση στελεχών δημοσίου και σε άλλα θεματικά πεδία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε πολύ μεγάλο βαθμό οι απόψεις των δύο ομάδων αξιολόγησης συμπίπτουν. Το περιβάλλον χαρακτηρίζεται εύχρηστο και καλαίσθητο, με τεκμηριωμένο περιεχόμενο και λειτουργική διαδραστική παρουσίαση. Οι δραστηριότητες κρίνονται υποστηρικτικές και βοηθούν τον εκπαιδευόμενο στην μελέτη του. Καταλήγοντας, υποστηρίζουν ότι το ελκυστικό περιβάλλον και η διαδραστική παρουσίαση το καθιστούν ένα σύγχρονο περιβάλλον αυτόνομης μάθησης όπου μπορεί ως βάση μπορεί να βρει πεδίο εφαρμογής και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα.
Φυσική περιγραφή 126 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Education
Digital learning material assessment
Digital signature
E-Learning
Interactive Learning Material
Web training of public executives
Αποτίμηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
Ασύγχρονη ΕξΑΕ
Διαδικτυακή επιμόρφωση δημοσίων υπαλλήλων
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ψηφιακή υπογραφή
Ημερομηνία έκδοσης 2021-11-06
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/1/9/3/metadata-dlib-1654845735-191434-4123.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 187

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0