Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 50 από 450

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453835
Τίτλος Σχεδιασμός, δημιουργία και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και την αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην ανγνωστική κατανόηση μαθητών/τριων δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
Άλλος τίτλος Design, creation and evaluation of educational material using the methodology of open and distance education and the use of augmented reality in the reading comprehension of primary school students with learning difficulties
Συγγραφέας Ρωμένη, Ιορδάνα
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Μουζάκης Χαράλαμπος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η αναγνωστική δεξιότητα είναι μία πολυσύνθετη διαδικασία, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στην αναγνώριση οπτικών συμβόλων και τη μετατροπή τους σε προφορικό λόγο, αλλά απεναντίας είναι η σημαντικότερη λειτουργία μετάδοσης πολιτισμικών πληροφοριών. Η περίπτωση μη ορθής κατάκτησης της αναγνωστικής δεξιότητας δημιουργεί ελλείμματα βαρύνουσας σημασίας. Σήμερα δεν αρκεί απλά η διδασκαλία μεθόδων κατάκτησης του αναγνωστικού μηχανισμού, αλλά απαιτείται η καλλιέργεια πολύπλευρων μεταγνωστικών δεξιοτήτων που οδηγούν στην κατάκτηση της ανάγνωσης. Είναι πολύ σημαντικό κάθε άτομο να γνωρίζει πώς μαθαίνει, να λαμβάνει αποφάσεις, να αναγνωρίζει τις δυνατότητες, αλλά και τα ελλείμματά του. Σύγχρονες παιδαγωγικές, αλλά και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες ενθαρρύνουν την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία με στόχο την ανάπτυξη διερευνητικών συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης, στα οποία οι μαθητές μαθαίνουν στη βάση της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας. Σε όλο αυτό, έρχεται να συμβάλλει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία ως μεθοδολογία έχει ως βασικό χαρακτηριστικό την εξ αποστάσεως μάθηση μέσω των ΤΠΕ και από παιδαγωγική άποψη δίνεται η δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευόμενο να οργανώσει στον δικό του χώρο, χρόνο και ρυθμό μάθησης την μαθησιακή διαδικασία. Με βάση όλα τα παραπάνω, στην παρούσα διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και αποτιμήθηκε από ειδικούς στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση διαδραστικό ψηφιακό υλικό για τα βήματα επίτευξης της αναγνωστικής κατανόησης σε οποιοδήποτε κειμενικό είδος, με τη συμβολή της επαυξημένης πραγματικότητας. Το υλικό δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού για την ΕξΑΕ και απευθύνεται σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως κυρίαρχο υλικό εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ΕξΑΕ είτε ως συμπληρωματικό στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Τα αποτελέσματα της έρευνας, για την διεξαγωγή της οποίας χορηγήθηκε ερωτηματολόγιο ανοιχτών ερωτήσεων και τα ευρήματά της αναλύθηκαν ποιοτικά, έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε ήταν απλό, κατανοητό, εύχρηστο, εύστοχο, από σχεδιαστικής άποψης ελκυστικό, κατάλληλο για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 164 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality
Distance Learning
ICT
Interactive Learning Materials
Learning Disabilities
Reading Comprehension
Αναγνωστική Κατανόηση
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Μαθησιακές Δυσκολίες
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2022-12-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/8/3/7/metadata-dlib-1676019836-839897-10145.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 297

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 5